lunes, 10 de diciembre de 2012

Mitja de Vilafranca!!

Un cop mes, una altra cursa feta per l'Ivan i una nova millor marca personal... no hi ha cursa on no es superi... INCREIBLE!!


El temps aquest cop ha estat de 1h 21min!! Posició 23!! No cal dir gaire més... jeje

Adjuntem les paraules de l'Ivan d'un cop acabada la cursa:

"He arribat a Vilafranca a les 9:15 i al cotxe marca 3,5ºC, agafo el dorsal i faig una serie d'estiraments i ja sense adonar-me estic a la linea de sortida. Em posiciono cap endavant per tal de no patir en els primers km per avançar participants per poder agafar el meu ritme. Agafo un grup de 4 que corren els primers km a 3:30, penso que el ritme és bó perquè després segur que puja i d'aquesta forma podrem baixar marca. Van passant els km i em sento bé, el ritme és fort però sembla que aguantaré. Al km 18 decideixo apretar una mica i surto del grupet, el peloton s'estira i vaig marcant el ritme fins l'últim km, on apreto encara més i aconsegueixo agafar a 2 o 3 corredors més, al final, 1h 21!"

Ivan Sanchez, 9 de desembre de 2012, Vilafranca del Penedès

No hay comentarios:

Publicar un comentario