lunes, 22 de abril de 2013

Doble Olímpic Terres de l'Ebre!!

Dissabte tarda vam baixar cap a Sant Carles per assistir al Briefing i vam poder apreciar ja que aquesta cursa estava repleta de gent de molt nivell, com ho demostrava també que els temps de tall de natació/bici i final eren molt baixos... jeje de fet per la nit el Masip i jo feiem números per veure si arribavem o no a temps... jeje



El sopar va estar d'allò més divertit ja que tots teniem en comú que d'aqui unes 4 setmanes estariem junts de nou per viure l'experiencia de l'Ironman de Lanzarote!! Una gran nit que vam acabar ràpid per poder anar a dormir a temps, ens tocava aixecar-nos ben aviat, a les 5.30!! És sens dubte de les pitjors coses de fer un tri...jeje

Quan ens llevem fot un fred espectacular, en aquell moment es quan pagaries per no anar-hi...jeje però no hi ha volta enrere, almenys, al veure q tots feiem la mateixa cara de son i mandra em servia una mica de consol, no era l'únic...jeje això ajuda!! jeje 

Un cop allà, gran noticia!! retallen la natació a 1.500m per la temperatura de l'aigua!! tot i que anavem a fer un test pre-IM, en aquell moment em vaig alegrar, em feia pànic nedar tanta estona amb fred...jeje


Un cop arrancem, bones sensacions a l'aigua, sortint amb el Masip q en teoria és mes ràpid q jo, bona bici començant amb les cames engarrotades pero acabant amb una bona mitja, i sobretot, molt bon còrrer, ja que en aquesta distancia mai havia pogut fer tota la cursa corrent i aquí ho vaig fer, patint, però corrent!! Una injecció de moral bestial!! fa un any exacte feia la mateixa distància mes lent en totes les modalitats i a més acabant arrastrant-me... Lanzarote una mica mes aprop!! 



PD: No podia acabar aquesta entrada sense comentar una clau de la cursa...les espardenyes que vam comprar per caminar de la transició a la sortida de l'aigua!! jajajaj vam ser l'enveja de tots els triatletes!! Gran jugada!!jeje


No hay comentarios:

Publicar un comentario